آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وب سایت های با تکنولوژی فلش و وب سایت های جستجوکننده -کد مقاله g

سایت های با تکنولوژی فلش و وب سایت های جستجوکننده

توانایی فلش در پدیدآوردن گرافیک جذب کننده، ترکیب عکسهای متحرک، صدا و برنامه نویسی ویژه آن، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم نمیرسد. این روزها سایت های بسیاری را میتوانید بیابید که با استفاده از این تکنولوژی صفحات خارق العاده ای را در اینترنت نشر داده اند و دیدگان را خیره می کنند. برای دست یابی به اطلاعات بیشتر در این مورد به سایر مقالات ما مراجعه نمایید.
ولی زیبایی سایت های فلش برای موتورهای جستجوکننده پنهان است. سیستم های جستجوگر , علاقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره کردن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را ببینند. متن های فلش اصلا دیده نمی شوند و لذا موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها را نادیده میگیرند.

ادامه مطلب ...

وب سایت های با تکنولوژی فلش و سیستم های جستجوگر

توانایی فلش در ساخت گرافیک جذب کننده، ترکیب کردن عکسهای متحرک، موزیک و برنامه نویسی خاص آن، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم خطور نمی کند. این روزها وبسایت های بسیاری را می توان یافت که با استفاده از این تکنولوژی صفحات شگفت انگیزی را در اینترنت منتشر کرده اند و دیدگان را خیره می کنند. برای به دست آوردن معلومات بیشتر در این مورد به سایر مقالات ما مراجعه نمایید.
اما زیبا بودن وبسایت های فلش برای موتورهای جستجوگر پنهان است. وب سایت های جستجوکننده , ذائقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره کردن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را ببینند. متن های فلش اصلا دیده نمی شوند بنابراین موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها را نادیده میگیرند.

ادامه مطلب ...

معرفی با موتور جستجوی گوگل کد b

جستجو در اینترنت: آشنایی با وب سایت جستجوگر google

سایت جستجوی وسیله اصلی پیداکردن داده ها در محیط وب محسوب می‌شوند.

 شناخت موتورهای مختلف جستجوگر به منظور بازیابی تند و صحیح داده ها و جستجوی رکوردهای مرتبط مطلوب و اجتناب از بازیابی رکوردهای نامرتبط، یکی از نیازهای ضروری استفاده‌کنندگان از اینترنت می باشد. 

ادامه مطلب ...

اساس طراحی وب سایت های تجاری - کد o

معیارهای اصلی طراحی وب سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات تجاری در کل دارای سه بخش میباشند :

خصوصیات محصول: هر مشتری بایستی بتواند یک محصول خاص را از بین بخشی از محصولات مشخص نماید. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.

مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میگردند که صفحه توضیحات نامیده میشود یک صفحه مشخصات ترکیبی از نوشته، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ میباشد. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر توصیف کننده اجزای کالا، اغلب دلیل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات کالا در وب به روش قدیمی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارت های خوبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا علاقه مند هستید که نمایندگی خدمات مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از وب سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. در هر صورت چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با اصل کالا میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

درک مقصود در ساخت تارنما های یک صفحه ای

شناسایی هدف در ساخت تارنما های تک صفحه ای

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.
شناخت مقصود صفحه تارنما ابتدایی ترین قدم به سمت طراحی یک صفحه وب است. صفحه  وب باید تماما بر پایه و بر مبنای هدف باشد، و هر شخصی که از آن صفحه بازدید می نماید می بایست بتواند به آسانی ماهیت محصول یا خدماتی که توسط این صفحه وب ارائه شده را تعیین کند. در هر صورت، این بدین معنی نیست که وب سایت  باید الزاما خسته کننده و حوصله سر بر باشد. به عنوان طراح، شما می توانید تمام مهارت خود را برای طراحی صفحه ای به کار ببرید که به هدف خود را صحیح ارائه می کند، و در عین حال جذاب و چشم نواز و زیبا نیز باشد.

 

طراحی سایت

 

در این مثال، سایت های تک صفحه ای در مورد طراحی به نام Vadim است. پورتفولیوی او، همانند اطلاعات تماس، روی یک صفحه قابل دسترس میباشد، و کاربران می توانند با بالا و پایین بردن صفحه و یا با کلیک روی لینک های موجود به آن دسترسی پیدا کنند. سازنده دقیقا هدف وب سایت که شناساندن و معروف کردن حرفه خود است را درک کرده است و آن را به طور تاثیرگذار به نمایش گذاشته است.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.