آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

بهترین آتلیه عروس های ایران

عنوان: مدرن ترین آرایشگاه عروس های ایرانی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

خرید انگشتر نامزدی از مرسوم ترین خرید ها است که از طرف داماد به عروس هدیه می شود و به همین دلیل انتخاب انگشتر نامزدی بسیار زیبا و منحصربفرد اهمیت زیادی دارد. در ایران مرسوم است پس از اینکه مراحل آشنایی دختر و پسر به اتمام رسید و هر دو با یکدیگر به تفاهم رسیدند ،از طرف خانواده داماد انگشتری به عنوان نشان یا نامزدی به دختر اعطا می گردد که بعضی از خانواده ها این انگشتر را با سلیقه خود برای عروس خانم می خرند و بعضی ها هم اجازه انتخاب آن را به عروس خانم می دهند.

اگر حق انتخاب آن را داشتید بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع حلقه ازدواجی  را می پسندید.
اگر جز آن دسته از افرادی هستید که  حلقه  ست و ساده را برای عروسی تان می پسندید ، پیشنهاد می کنیم انگشتر نامزدیتان را کمی پرنگین تر انتخاب کنید.

اما اگر جز افرادی هستید که حلقه های پرنگین را برای عروسیتان می پسندید بهتر است که انگشتر نامزدی خود را کاملا ساده و طوری انتخاب کنید که بتوانید در آینده از آن به جای حلقه ازدواج خود استفاده کنید چون حلقه های پرنگین را نمی توان همیشه بدست داشت و پس از مدتی نگین های آن کدر و رنگ آن عوض می شود و جلوه ی اولیه آن از بین می رود. برای خرید حلقه های ست می توانید از ست هایی که حلقه عروس از طلا و حلقه داماد از پلاتین باشد هم استفاده نمائید.

مزد ساخت
مبنای مزد ساخت طلا و جواهر براساس طرح آن تعیین می شود. طلاهایی که با ماشین و در تیراژ بالا ساخته می شوند مزد ساخت پایین تر و آن هایی که کار دست و محدود تر است، مزد ساخت بالاتری دارند اما به این معنی نیست که تمام طلاهای ساخت ماشین کم اجرت هستند بلکه پیچیدگی طرح و نوع سوار شدن سنگ ها روی بالا بردن هزینه اجرت تاثیر می گذارد. معمولا افرادی که به طلا تنها به عنوان خرید سرمایه نگاه نمی کنند و جنبه تک بودن و زیبایی آن برای شان حائز اهمیت است، برای داشتن یک طرح منحصر به فرد، حاضرند برای ساخت آن هر هزینه ای را بپردازند.

سایز مناسب
هرگز انگشتر تنگ دستتان نکنید، زیرا به مرور زمان روی فرم انگشتتان تاثیر بدی می گذارد. لازم است سایز کاملا مناسب خود را انتخاب کنید و اگر از نمونه ای خوشتان آمد که سایزش مناسب شما نبود، تسلیم میل و خواسته ی خود نشوید!
سعی کنید سایز مناسبتان را پیدا کنید و در غیر این صورت، آن را با مدل دیگری عوض کنید.

طلایی که طلایی نیست
درست است که نخستین تصویری که از طلا به ذهن مان می رسد زرد یا سفید است اما در واقع طلا با یک سری فرایندهای شیمیایی و ترکیب با سایر فلزها و عملیات آبکاری درهر رنگی (قرمز، مشکی، زرد، صورتی، سبز و… ) می تواند باشد. برای مثال طلای قرمز از ترکیب آلیاژ مس، طلای سفید از ترکیب پلادیوم یا نقره به دست می آید و از ایندیم برای آبی کردن طلا استفاده می شود. در واقع تنوع رنگی زیاد طلا غیر از طرح و مدل یکی از راهکارهای رونق بخشیدن به این صنعت شده است. بعضی از فروشندگان طلای سفید را هنگام فروش گران تر می فروشند اما ارزان تر از طلای زرد می خرند. هرچند طلای زرد موقع آب کردن مرغوب تر است اما این اختلاف بسیار ناچیز است و باید بدانید که چنین قانونی وجود ندارد.

پرطرفدارترین ها
صابون مد به تن صنعت طلا و جواهر هم خورده و همواره شاهد طراحی های جدید از طراحان این صنعت هستیم. بر خلاف سال های گذشته که طلای سفید خیلی مورد توجه بود، امسال طراحان صنعت طلا و جواهر به دلیل رونق بخشیدن به این صنعت و ایجاد تنوع بیشتر از رنگ زرد و رز گلد در طراحی های خود استفاده کرده اند و برای خانم هایی که پیرو مد روز هستند خرید این رنگ ها بیشتر از طلای سفید توصیه می شود. استفاده از طلا روی چرم و استفاده از سنگ های مصنوعی هم یکی از راه هایی است که علاوه بر ایجاد سبک، به علاقه مندان طلا این امکان را می دهد با بودجه ای که در اختیار دارند یک طلای به روز و مناسب برای خودشان یا برای هدیه دادن تهیه کنند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

نکاتی جهت مسافرت به کوالالامپور و برگزیدن ارزان ترین مسافرخانه در کوالالامپور

عنوان : نکاتی برای مسافرت به دبی و برگزیدن بهترین مسافرخانه در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

هتل تیم اسکوار به صورت شبانه روزی وبا خدمات ویژه وامکانات استاندارد پذیرای شما مهمانان عزیز می باشد. این هتل دارای ۴۷ اتاق می باشد .اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق الکترونیکی، مجهز می باشند.

اتاقها مرتب و تمیز می باشند و بصورت شبانه روزی نظافت می شوند. خدمات خشکشویی ولباسشویی نیز در هتل تیم اسکوار موجود می باشد. ازدیگر خدمات این هتل می توان به مرکز تناسب اندام ، مغازه ها ، صندوق امانات ، مطبوعات ، انتقال فرودگاه ، دربان و آسانسور اشاره کرد .

اتومبیل کرایه نیز طبق خواسته میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. دسترسی به اینترنت بی سیم در محدوده های عمومی این هتل به گونه ‌ای فراهم شده است که می توانید از آن به خوبی استفاده نمایید. از میان هتل های معروف دبی می توان به مواردی نظیر هتل ابن بتوته گیت و هتل هبتور گرند اشاره کرد.

هتل تیم اسکوار با توجه به امکانات در رده ی یک مسافرخانه یا هتل دو ستاره به حساب می آید، بنابراین نسبت به هزینه ها کیفیت بالایی دارد. ناگفته نماند یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که اماده ارایه خدمات به شما مهمانان گرامی می باشد.

اوقات فراغت خود را نیز می توانید به خواندن روزنامه بپردازید و یا در فعالیت های باشگاه بدنسازی موجود در هتل شرکت کنید. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

کارکنان مهربان و با دقت هتل، بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز می باشند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حدود ۱۵ دقیقه با خودرو می باشد.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به هلند,  مهاجرت به اروپا, مهاجرت به ترکیه, مهاجرت به اروپا, مهاجرت به دانمارک,

گونه های زیبا با جراحی پروتز گونه

 عنوان: گونه های خاص با جراحی پروتز گونه

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

برای داشتن چهره ای زیباتر و جذابتر باید با نحوه صحیح استفاده از رژلب آشنا باشید. زیبایی بیشتر با آرایش صحیح لب ها امکان پذیر است.اگر لبهای برجسته و پر ندارید، از روشنترین رنگ ممکن استفاده کنید تا لبهای شما پر و برجسته نمود کند.
برای جلوگیری از اینکه رژ لبتان روی دندانهایتان مالیده شود. پس از زدن رژ انگشتتان را داخل دهانتان کرده و لبانتان را دور آن ببندید و انگشتتان را بیرون بکشید. .به این ترتیب رژ اضافه از داخل لبهایتان پاک میشود.
برای اینکه دوام رژتان افزایش یابد پس از زدن لایه اول رژ یک یا دو لایه دستمال روی لبتان بگذارید، دوباره رژ بزنید و دوباره دستمال را روی لبانتان بگذارید. به این ترتیب چربی رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقی میماند.
ابتدا دور لبتان را با خط لب خط بکشید و با همان خط لب لبانتان را رنگ کنید. وقتی رژ قرمز میزنید، ابتدا خط لب قهوه ای بزنید و لبتان را با همان رنگ رنگ کنید و بعد رزتان را بزنید. به این ترتیب رنگ قرمز دوام بیشتری پیدا میکند.


هماهنگ کردن اندازه لب و یا فرم دادن به آنها به وسیله آرایش :

1 - هنگامی که لب پایین نازک است، خط لب را پایینتر از خط معمولی لب می کشیم و آن را با رژ لب پر می کنیم. همچنین کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

2 - وقتی لب بالا نازک است، خط لب بالا را بالاتر از خط معمولی لب می کشیم تا پهتر جلوه کند و با لب پایین تناسب داشته باشد.3 - هنگامی که لبهای پایین و بالا نازک هستند، اندازه لبها را در بالا و پایین با مداد لب زیاد می کنیم و داخل خط را با رژ لب پر می کنیم که لبها پرتر به نظر آیند.4 - برای لبهای پر و بزرگ نباید رژ لب خیلی روشن و جلب نظر کننده استفاده کرد. رژ لب مات برای این لبها بهتر از رژ لب براق است.5 - دهان و لبهای کوچک را می توان با کشیدن خطوط در اطراف دهان بزرگتر نشان داد.استفاده از رژلب های بنفش یا نارنجی این رنگ ها معمولاً چهره را سالخورده کرده و اگر از انواع پر رنگ آنها استفاده شود، چهره بدی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود.شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. رنگ نارنجی معمولاً بر روی پوست زیبا نمی شود. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود محو کنید.از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه ای باشند. قرمز باید مقداری آبی داشته باشد تا برو روی پوست رنگ نارنجی را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی صورت نیز کمک می کند.اگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده می کنید یادتان باشد که آنرا فقط در داخل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.

 


دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

دکوراسیون اداری منحصربه فرد و خاص

عنوان: دکوراسیون اداری منحصربه فرد و خاص

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

     

تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزلنورپردازی مناسب تاثیر زیادی در زیبایی طراحی داخلی منزل دارد و تاثیر شگفت انگیز نورپردازی در طراحی دکوراسیون منزل سبب ایجاد جذابیت و زیبایی در طراحی داخلی منزل میشود. نورپردازی نکته مهمی است که اگر اصولی انجام شود، به ارتقای کیفیت چیدمان کمک می‌کند.در غیر این صورت، باعث افت دکور و دلزدگی می‌شود.اکثر اوقات نمی‌توانید نورپردازی غیراصولی خانه‌تان را تشخیص دهید، اما علایم و پیامدهای آن را حس می‌کنید.علایمی مثل سردرد، چشم درد و احساس نارضایتی از دکوراسیون خانه بدون اینکه دلیل مشخصی داشته باشد.اگر نورپردازی خانه را به صورت اصولی و آگاهانه اجرا کنید، فضای خانه تمیز، وسیع و خوشایند به نظر می‌رسد.از آنجا که بسیاری از ما شانس دخالت در نقشه اولیه ساختمان و ساختن خانه ای با ویژگی های مورد نظر خود را نداریم پس در مرحله طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق می توان کاستی های احتمالی موجود در میزان نورگیری اتاق را جبران کرد.

نورپردازی در هر اتاق باید متناسب با ویژگی های معماری آن و نحوه قرارگیری اتاق باشد و ضمن تامین نور مورد نیاز باید با سبک دکوراسیون اتاق نیز هماهنگ باشد.

در یک سالن پذیرایی مهم‌ترین منبع نورپردازی لوستر است. هر چند که در این منطقه حساس و رسمی خانه هم استفاده از نورهای هالوژن مخفی، آباژورها و. . . حسابی جواب می‌دهد و فضا را کلا لوکس و امروزی می‌کند اما داشتن یک لوستر با روشنایی کافی بالای سر میز غذاخوری از مهم‌ترین نکات در طراحی داخلی است؛ آن‌قدر که این روزها طراحان حتی در خانه‌های کوچکی که سالن پذیرایی جدا ندارند باز هم به مساله لوستر بالای میز توجه می‌کنند و هر جایی که میز غذاخوری را قرار می‌دهند حتما بالای سر آن یک چراغ می‌گذارند.

بعد از حمام مهم‌ترین قسمت نورپردازی سرویس‌های بهداشتی مربوط به روشویی است. هیچ‌وقت برای فضای روشویی از چراغ‌های سقفی استفاده نکنید برای اینکه با ایجاد سایه کار آرایش و اصلاح را سخت می‌کنند. بهترین نور برای سرویس‌های بهداشتی منابع نور جانبی است، مانند میز اتاق گریم که لامپ‌های روشنی در دو طرف آینه میز گریم قرار دارد. پس در سرویس بهداشتی هم بهتر است بیشتر نورها در دو طرف آینه قرار گرفته باشند؛ البته حتما نوع لامپ را هم در نظر داشته باشید. فلورسنت یا هالوژن؟ انتخاب بین این دو به فضای حمام و دستشویی شما بستگی دارد. اگر دکور حمام‌تان گرم است از نور سرد فلورسنت استفاده کنید و برعکس اگر دستشویی و حمامی با رنگ سرد دارید سراغ هالوژنه‌ها بروید.

یک نورپردازی خوب بیش از هر چیز به میزان نورگیری اتاق در روز مرتبط است تا دست کم نور مورد نیاز در طول روز را با ترکیبی از نور طبیعی و در صورت نیاز مصنوعی تامین کند. هریک از اتاق های خانه از طریق پنجره میزانی از نور طبیعی را دریافت می کند، اما این امر به آن معنا نیست که از نور کافی در طول روز برخوردار است. با توجه به کاربردهای مورد نظر یک اتاق و همچنین مقدار نور طبیعی که به اتاق راه می یابد ممکن است کیفیت و کمیت این نور کافی نباشد. این کیفیت و کمیت به نحوه قرارگیری یک خانه و سپس هریک از اتاق ها، اندازه و فرم اتاق، ابعاد آن و تعداد پنجره ها و آنچه در برابر پنجره قرار دارد، بستگی دارند.

نوع استفاده از روشنایی‌ها هم در اتاق نشیمن باید به صورت ترکیبی از انواع نورها باشد؛ یعنی در یک اتاق نشیمن وقتی از یک آباژور زمینی استفاده می‌شود در نقطه‌ای دیگر می‌توان از یک چراغ رومیزی استفاده کرد. حتی نوع و سمت نوری که هر کدام هم منتشر می‌کنند می‌تواند متفاوت باشد؛ یکی به سمت بالا و دیگری به سمت پایین. مهم این است که در نشیمن از همه نوع منبع نوری استفاده شده باشد و البته استفاده از دیمرها یا وسایلی که میزان نور را کم و زیاد می‌کنند. می‌توانید برای سقف‌های بلند نشیمن از نورهای مخفی استفاده کنید.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

تغذیه سالم برای هر گروه خونی چیست؟

عنوان: راه های کنترل خشم در هنگام عصابنیت

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

این روزها افراد به دنبال رژیم‌های غذایی سالم برای افزایش سلامت بدن خود هستند و برای این منظور بیشتر از رژیم‌های کم‌کالری و با انرژی بالا استفاده می‌کنند.
کارشناسان بهداشت و سلامت توصیه می‌کنند، افراد بر اساس گروه خونی خود مواد غذایی مصرف کنند تا علاوه بر اینکه از افزایش وزن جلوگیری می‌شود، در کاهش ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هم مفید است.
 دکتر پیتر دی ادامو، محقق این مطالعه اظهار کرد: مواد غذایی که ما مصرف می‌کنیم، واکنش شیمیایی را بسته به نوع خون انجام می‌دهند و اگر افراد از رژیم غذایی مناسب با نوع خون خود استفاده کنند، مواد غذایی بهتر هضم می‌شوند و در کاهش وزن و جلوگیری از ابتلا به بیماری و عفونت تاثیر بسیاری دارند.

بر این اساس بعضی از رژیم‌های غذایی مفید برای گروه‌های خونی مختلف در ذیل آورده شده است:
 
گروه خونی O:
افراد با این گروه خونی بهتر است از مواد غذایی غنی از پروتئین، رژیم غذایی با کربوهیدرات اندک و تکه‌های زیاد گوشت بدون چربی، مرغ، ماهی، سبزیجات، غلات، لوبیا و فراوردهای لبنی استفاده کنند. این گروه بهتر است از مصرف گندم و کافئین اجتناب کنند.
 
گروه خونی A:
افراد این گروه خونی بهتر است از رژیم غذایی با گوشت کمتر، میوه، سبزی، حبوبات و غلات سبوس‌دار استفاده کنند.
 
گروه خونی B:
افراد گروه خونی مورد نظر باید رژیم غذایی کم‌چرب به همراه سبزیجات، تخم‌مرغ و گوشت استفاده و از مصرف دانه ذرت، گندم، عدس، گوجه‌فرنگی، بادام زمینی و کنجد دوری کنند. مصرف مرغ در این گروه باید با احتیاط مصرف شود.
 
گروه خونی AB:
این گروه بهتر است بیشتر غذاهای دریایی و سبزیجات سبز مصرف و کافئین و گوشت‌های دودی و یا پرورشی را از برنامه غذایی خود دور کنند.











   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.