آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

بقیه مطلب به چه علت شما به یک وبسایت نیازمندید

ادامه محتوای به چه دلیل شما به یک وب سایت احتیاج دارید


این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری شده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

1 - نبود محدودیت زمانی:

آیا شما می توانیدشبانه روز و بدون هیچ محدود بودنی با مخاطبان خود در ارتباط بوده باشید؟

آیا این امکان وجود خواهد داشت که بدون صرف هیچ هزینه ای جهت استخدام کارمند و شیفت بندی به این هدف دست پیدا کنید ؟

ما به شما می گوییم ؟ حتما ، چرا که نه.

شما نه تنها برای این کارنیازی به استخدام هیچ کارگری ندارید بلکه خواهید توانست میلیون ها شعبه بیست و چهارساعته در سراسر جهان داشته باشید. این مراکز همیشه ، حتی وقتی که رقبای شما فکرش را هم نمی کنند در حال ارائه خدمات به مشتری هستند.

برای این کار لازم است وب سایت تان را تاسیس کنید.

2 - دسترسی سریع و آسان :

امروزه مردم به دنبال مراکزی هستند که توانسته باشند با صرف کمترین قیمت و به سریع به خدمات لازمخود دست پیدا کنند.

حتما بینندگان شما هم از این شیوه مستثنی نیستند.

پس به درستی چه کسی موفق تر است ؟ خوب جواب روشن است کسی که بتواند خدمات خود را با دریافت کمترین وقت و هزینه به خریداران خود ارائه کند.


این مطلب به دست مرکز طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.برای مهاجرت به استرالیا به مرکز مورد نظر آن یعنی سایت www.tnsvisa.com  می توانید مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : مهاجرت به استرالیا,طراحی سایت ارزان

به چه دلیل شما به یک وب سایت نیاز دارید ش

چرا شما به یک وب سایت نیازمندید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- ورود در قرن 21 :

همانطور که میدانید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و ارتباطات نام گذاری شده و دوره جدید و گسترده ای با اسم |جهان|دنیای} مجازی در درون این قرن در حال تشکیل و گسترش است ، جهانی که درون آن بشر با ممد از آخرین علوم و حرکت در مرزهای دانش مدرن ، مقدار زیادی از محدودیت های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با یاری گرفتن از آن قادر باشد بر زمان و مکان فرمانروایی کند. برای حاضر بودن در این دنیای بزرگ و پرظرفیت نیازمند یک مشخصه هستید. و وبسایت  شما تنها شناسه  ورود شما در این جهان  پر رمز و راز می باشد.

ادامه مطلب ...

به چه خاطر بهینه سازی سایت در محیط اینترنت از اهمیت برخوردار است

چرا seo مهم است؟
به خاطر چی سئو برای سیستم های جستجوگر دارای اهمیت می باشد. گزینه ها ذیل

برخی از دلایل این مطلب می باشند :

▪ بهتربودن در نتیجه ها پیداکردن مشتری های اکثری را به دیدار از سایت شما میپذیرد ▪ ۸۷ در صد همه بینندگان شما از هر صفحه یک  ۹۱ در صد از کاربران اینترنت از سیستم های جستجوگر استفاده میکنند مطابق با آخرین تحقیقات حداکثر ۲۵0 میلیون بررسی در روز در کشور انگلیس انجام میگیرد

 ۷۳ در صد اینترنتی از طریق موتورهای جستجو آغاز میشود

۳.۵ میلیون سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این اینگونه است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند.

● چه افرادی به seo احتیاج دارند ؟

هر سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت میکند ، باید صفحات سایت خود را برای سایتهای جستجو بهینه سازی کند.

 هدف پایانی یک وب سایت جلب استفاده کنندگان اینترنت هستند و مطالعات بررسی کرده که پهنه بزرگی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوگر یافته اند اگر company شما نظر به ساختن یک سایت به روز و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید در نظر داشته باشید که برای پیشرفت باید سئو را در انتخاب اول بگذارید به خاطر داشته باشید که بهینه سازی سایت شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.
سئو و مهاجرت به استرالیا از خدمات شرکت ما می باشد.

برای مهاجرت به استرالیا به ما مراجعه نمایید.

سایت ان ال پی - بهینه سازی سایت چیست - کد مقاله 11n

وب سایت ان ال پی - بهینه سازی سایت چیست - کد مقاله 11d

این مطلب به دست وبسایت ان ال اپی تهیه شده است.

seo به معنای تولید کردن صفحات وب سایت که برای  سایت های جستجو شگفت انگیز و فریبنده میباشند سئو این می باشد که شما در نتایج هر سیستم جستجوگر بزرگ اکثرین امتیاز را دارا باشید مهم بودن این مطلباز جایی منشع میگیرد که اکثر افراد از سیستم های جستجوگر به خاطر به دست اوردن به مطلب یا فراورده مورد نظر خود استفاده میکنند.

ادامه مطلب ...

مشاهده آمار بازدیدنمایندگان سایت -کد مقاله 12a

استفاده  آمار بازدیدکنندگان وب سایت

این مطلب بدست مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده گردیده است. جهت تبادل لینک رایگان میتوانید به ما رجوع نمایید.طراحی سایت ارزان از سرویس های شرکت ما می باشد.



● افسانه تعداد بازدید کنندگان (Hit) مساله ایست که اکثر بازدید کنندگان سایتها به آن دچار هستند که سایتهائی را می بینند که خود ستایی نظیر بیست هزار هیت در روز یا چیزی نظیر این را انجام می دهند.اما این به چه معناست ؟
متاسفانه برای یک بازاریاب اینترنت تقریبا هیچ معنایی ندارد. هیت در واقع به تعداد تقاضاهایی گفته می شود که سرویسگر شبکه (Web Server) دریافت می کند. مثال بسیار ساده در این مورد این است که اگر صفحه اصلی شما (homepage) دارای بیست فایل گرافیکی مجزا باشد هر بازدید کننده از آن صفحه بیست هیت شمارش می شود. بنابر این اگر ادعا کنید بیست هزار هیت در روز داشته اید در حقیقت در مورد هزار بازبین کننده صحبت کرده اید و واضح است که چنین آماری از نظر تحلیل تجاری قابل استناد نیست.

ادامه مطلب ...