آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

چگونه آگاه شویم لوازم زیباسازیمان خراب شده است؟


به چه شکل بفهمیم ابزار آرایش‌مان فاسد شده میباشند؟

اصولا خانم‌ها در بیرونانداختن ابزار زیباسازی حسابی تنبل میباشند و حتی خساست

به خرج می‌دهند، ولی باید آگاه باشید که ابزار زیباسازی هم مثل مواد خوراکی تاریخ

انقضا دارامیباشند و استفاده ی آنها پس از تاریخ معین گردیده عوارضی ایجاد خواهدکرد که بعضی اوقات

خطرناک‌تر از مواد غذایی میباشد. همانطور که سطل ماست تاریخ مصرف گذشته را فورا دور می‌اندازید، لازم است هرچند ماه یک بار سراغ لوازم آرایشی‌تان هم بروید و کهنه‌ها را دور بیندازید؛ یادتان باشد زیبایی تاریخ ندارد ولی محصولاتی که به سلامت و زیبایی شما کمک می‌کنند تاریخ مصرف دارند.

تاریخ مصرف را فراموش نکنید
لوازم آرایشی، عطرها و کرم‌های پوستی که تاریخ مصرف‌شان سپری شده باشد و همچنان استفاده شوند، احتمال بروز التهاب و عفونت را در شما افزایش می‌دهند. محققان علت بروز این مشکل را وجود هوا و باکتری در این محصولات می‌دانند. لوازم آرایشی که استفاده چندمنظوره دارند مثل فرچه‌هایی که رژلب یا سایه را روی پوست پخش می‌کنند، می‌توانند اثرات این پدیده را تشدید کنند چون میکروب‌ها را بین پوست لب و چشم‌ها منتقل و ایجاد آلرژی و حساسیت را تشدید می‌کنند. جالب است بدانید ۶۰ درصد بانوانی که دچار آلرژی و حساسیت شده بودند لوازم آرایشی خود را به دوستان‌شان قرض داده بودند.

کرم‌پودر تاریخ گذشته ، عامل جوش و آکنه
اگر در کرم‌پودرتان را هنوز باز نکرده‌اید، می‌توانید تا 2 سال آن را نگه دارید اما بعد از باز کردن، باید نهایتا بین 6 تا 12 ماه از آن استفاده کنید، چراکه بعد از این تاریخ دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

همچنین یادتان باشد کرم‌پودرهای خود را دور از فضاهای مرطوب(مثل حمام)، گرم و پر نور نگهداری کنید چون این محیط‌ها رشد باکتری‌‌ها را بیشتر می‌کنند و باعث می‌شوند کرم‌پودر و به طور کلی تمام لوازم آرایشی شما سریع‌تر فاسد شوند.

از کجا بفهمید فاسد شده ‌است؟
 از نشانه‌های انقضا تغییر بو یا رنگ کرم‌پودر است، در این حالت ممکن است مصرف کرم‌پودر باعث ایجاد حساسیت و آکنه و جوش شود. یادتان نرود وقتی رنگ کرم شما کمی تغییر کند نشان می‌دهد که فاسد شده‌ و دیگر قابل استفاده نیست.

اگر نمی‌خواهید چشم‌های‌تان قرمز شوند
اگر چشمانی حساس دارید یا به سلامت چشم‌های‌تان اهمیت فراوانی می‌دهید و نمی‌خواهید قرمز شوند یا به خارش بیفتند هر 3 ماه یکبار سایه چشم‌تان را عوض کنید هرچند سایه‌ها تقریبا فرمولی شبیه باقی پودر‌ها مثل پنکیک و رژگونه دارند ولی از آنجا که با حساس‌ترین قسمت بدن سروکار دارند بنابراین انتقال باکتری‌ها به آنها و بعد سرایت‌شان به چشم می‌تواند بسیار خطرناک باشد.




خدمات طراحی سایت در اراک

نکاتی در مورد هزینه ها :

به دلیل کلی بودن جدول تعرفه ها و بنا به درخواست مشتریان ، در این بخش اطلاعات جزئی تری از امکانات وب سایت در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد.

گالری تصاویر
درجه سی : ندارد
درجه بی : یک مجموعه و دو تصویر در بخش گالری تصاویر قرار خواهد گرفت .
درجه آ : دو مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل حرفه ای : سه مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل ویژه : چهار مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش اختصاصی ایجاد مجموعه




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر مجموعه تصویر مبلغ 20 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر تصویر در مجموعه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد .

فرم ساز
درجه سی : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه بی : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت  ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه آ : فرم ارتباط با ما + یک فرم دلخواه که نهایتا دارای 5 فیلد است ( به عنوان مثال فرم همکاری ) + آموزش عمومی ایجاد فرم
پنل حرفه ای : فرم ارتباط با ما + دو فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 8 فیلد ) + آموزش عمومی ایجاد و استفاده از فرم
پنل ویژه : فرم ارتباط با ما + سه فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 10 فیلد ) + آموزش اختصاصی ایجاد و استفاده از فرم




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر فرم مبلغ 20 هزار تومان و به ازای ازای اضافه شدن هر فیلد مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد. ( تعداد فیلد های هر فرم بر اساس توضیحات قبلی میباشد . )

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام هزینه طراحی سایت می باشد

هم اکنون  طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

فرض کنید یک عکس معمولی با گوشی خودتون میگیرید . این عکس میتونه تا 5 مگابایت حجم داشته باشه . خب همانطور که در مقاله گام های افزایش سرعت سایت نوشتم . یکی از مهمتری فاکتور های افزایش سرعت لود سایت کم حجم کردن تصاویر است . یک سایتی که سرعت لود مناسبی برای کاربران ایرانی داشته باشه به نظر من  بین 100 کلیوبایت تا 1 مگابایت حجم داره .

حالا شما یک عکس 5 مگابایتی در سایت قرار می دهید . با سرعت اینترنت دیال آپ که تقریبا حدودا 5 کیلوبایت در ثانیه می تونه دانلود کنه .کاربر عکس شما را بعد از 16 دقیقه می تونه ببینه .یعنی 16 دقیقه برای یک کاربر با اینترنت دیال آپ طول می کشه تا این عکس باز بشه . فکر کنم عمق فاجعه را متوجه شده باشید . پس باید چه کار کنیم . ببینید یک عکس تقریبا بزرگ در صفحه سایت شما تقریبا عرضی برابر 600 پیکسل داره . در صورتی که عکسهایی که با گوشی میگیرید گاها تا چند هزار پیکسل طول و عرض دارند .

پس عکس خودتون را به اندازه ای که در سایت نیاز هست تغییر سایز بدید .برای تغییر سایز میتونید از paint ویندوز استفاده کنید.روی عکس کلیک راست کنید و edit را بزنید تا وارد paint شوید سپس گزینه resize را انتخاب کنید و تغییر سایز را روی pixel قرار بدید و سایز دلخواهتون را به پیکسل وارد کنید مثلا 400 در 500 .

پس از کاهش سایز تصویر میریم سراغ استفاده از نرم افزار های کاهش حجم . این نرم افزارها هم میتونن به شدت کمک خوبی در کاهش حجم تصاویر بکنند .بهترینشون که من استفاده کردم xat.com Image Optimizer هست . که میتونید توی اینترنت جستجو کنید و دانلودش کنید . علاقه مندان به طراحی سایت حرفه ای میتوانید به طراحی سایت در اراک مراجعه کنید.

البته یادتون باشه این نرم افزار بیشتر در کم حجم کردن عکس های jpg قدرت داره . پس اگه تونستید اول فرمت عکستون را به jpg تبدیل کنید .همینطور موقع کم حجم کردن magicompression را روی صد در صد بذارید .







هم اکنون طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

موزه حمام چهارفصل اراک

موزه‌ها در معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و شیوه زندگی نیاکان ما نقش بسزایی دارند. در استان مرکزی 6 موزه مردم شناسی وجود دارد که قدیمی‌ترین آنها، موزه چهارفصل اراک است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حمام تاریخی یا گنجینه چهار فصل اراک، یکی از جلوه‌های اصیل هنر معماری ایران در استان مرکزی است که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.حمام چهار فصل در عهد قاجاریه به همت حاج محمدابراهیم خوانساری بنا و اکنون به گنجینه تبدیل شده است.این حمام از گرمخانه، سربینه (رختکن)، حجره‌های متعدد، حمام‌های زنانه، مردانه و اقلیت‌های مذهبی تشکیل شده است.

این حمام به دلیل ‌تزئین سربینه آن با کاشی‌های زیبا و رنگارنگ چهار فصل سال – چهار فصل نامیده می‌شود.بخش سربنیه حمام با 8 ستون و گنبد رفیع آن وکاشی‌های رنگارنگ وگچبری‌های چشم نواز و نقاشی های تاریخی و طرح های اسلیمی‌اش، هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.

در این گنجینه ارزشمند، اشیای تاریخی مانند ظروف وکاسه های سفالی، سکه‌های دوره‌های مختلف تاریخی، عقدنامه‌های دوره‌قاجار، کتاب‌ها و نسخه‌های خطی، ظروف مسی و قلمزنی، اسباب قدیمی حمام، خمره‌های سفالی‌، لوازم ریسندگی، بخشی از محراب تاریخی و ارزشمند مسجد جامع ساوه و لوازم ریسندگی و بافت فرش نگهداری می‌شود.





هم اکنون  طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

ایفانت

یاددهی افزایش سرعت بالاآمدن وب سایت های جوملایی

 یاددهی افزایش اسپید لود سایت های جوملایی

 یاددهی بالابردن سرعت بارگزاری وب سایت های جوملایی

برای افزایش سرعت بالاآمدن سایت هایی که با برنامه جوملا ساخته شده

میباشند من گام هایی را آماده کردم که در پایین این خط توضیح میدم .

گام نخست :

اگر سایت شما از جی کوئری بهره نمی بره برای نمونه عنصرهای حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... دارانمی باشد پیشنهاد من حذف موتولز جوملااست میباشد .


برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار استفاده کنید.پلاگینی که به شما این فرصت را می دهید در هر صفحه ای که می خواهید موتولز را غیر فعال کنید پلاگین غیر فعال کردن موتولز می باشد . و قادرید از اینجا دانلود کنید .

گام دوم : کم حجم کردن تصاویر  و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید. مقاله روش های کم حجم کردن تصاویر در طراحی سایت را بخوانید .

گام سوم : حذف افزونه ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت لود را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .


 گام چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است .همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد.

گام پنجم :
حذف ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .سرعت صفحه اول سایت خیلی مهم است چون این صفحه معمولا مهمترین صفحه شماست و بیشترین بازدید را دارد .

همچنین برای صفحات دیگر هم هرجا به ماژولی نیاز بود آنجا انتشار دهید .و از انتشار همه ماژول ها در همه صفحات خودداری کنید . مثلا ماژول آب و هوا در صفحه سفارشات نیاز نیست.


گام ششم : حذف کدهای اضافی : معمولا سی ام اس ها و سیستم های آماده کدهایی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید . اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف کنید.

گام هفتم : فشرده سازی کدها .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید . برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله آموزش فعال کردن تکنولوژی gzip را بخوانید .

گام آخر :  چک و بررسی : پس از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت سایت است. شما می توانید از سایتهای تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید .به نظر من بهترینشون همین سایتی هست که من در زیر آدرسش را براتون گذاشتم .

این سایت همه فایلهای سایت شما که هنگام بارگذاری سایت لود می شوند را با زمان لود و حجمشون نشون میده . این سیستم کمک بزرگی میتونه به شما بکنه . اینجوری شما می فهمید چه فایلی زمان بیشتری برای لود از شما میگیره یا حجم زیادی داره .و میتونید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

 

 کلام آخر : در اینجا این مساله را هم بگم . من با افرادی که میگن در بین سی ام اس ها جوملا نسبت به بقیه خیلی سنگینه را قبول ندارم. اگر بتونیم درست و حرفه ای از جوملا استفاده کنیم اتفاقا میشه سایتهای سبکی هم با اون طراحی کرد .

من خودم با جوملا 2.5 یک سایت داشتم که هم گرافیک نسبتا خوبی داشت و هم در آن تصویر وجود داشت و کل حجم این سایت در حدود 90 کیلوبایت بود .

ایفانت