آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

سفارش لوازم و وسایل شیک و خاص سرویس بهداشتی

عنوان: تهیه لوازم و وسایل شیک و خاص سرویس بهداشتی

لوازم سرویس بهداشتی,خرید لوازم سرویس بهداشتیسرویسهای بهداشتی و حمام ها در طراحی فضای خانه کمترین فضا را اشغال می کنند و گاهی اوقات بیشترین کم لطفی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی آنها اتفاق می افتد.در صورتیکه با اندکی دقت در انتخاب مدلهای شیک و خلاقانه سینکهای روشویی و شیرآلات به سادگی می توان دکورهای زیبا و متفاوتی را در این فضاها ایجاد کرد.

برای ایجاد تغییر دکوراسیون حمام و دستشویی راههای مختلفی وجود دارد،یکی از ساده ترین این راه ها همانطور که گفته شد تغییر در نوع شیرآلات مورده استفاده در این فضاها می باشد.با تغییر در نوع شیرآلات مصرفی از استیل ضد زنگ و یا کروم به نوع جدید شیشه ای آن، که امروزه یکی از گران ترین انواع شیرآلات است.می توان به سادگی نگاهی تازه و مدرن در فضا ایجاد کرد.در طراحی های جدید شیر آلات و سینکهای روشویی علاوه بر زیبایی به کاربردی بودن آنها نیز توجه می گردد.

می توانید با انتخاب هوشمندانه و با سلیقه خود در آینه و لوازم دستشویی یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا داشته باشید. همچنین در کنار وسایل و لوازم اصلی دستشویی تزیینات سرویس بهداشتی نقش تعیین کننده در جلوه و زیبایی دارند.

شما می توانید با خرید لوازم سرویس بهداشتی متناسب با طراحی و دیزاین منزل خودتان هماهنگی مناسبی در فضای منزل ایجاد نمایید.

لوازم سرویس بهداشتی

خلاقیت فیلیپ استارک طراح فرانسوی حد و مرز نمی شناسد.بسیاری از اشیائی که وی طراحی کرده است برای همگان شناخته شده است.شیرآلات نیمه شفاف Axor Starck V از مجموعه ی Hansgroheیکی از جدیدترین کارهای وی می باشد.که در ماه آپریل در نمایشگاه میلان از آن رونمایی شد.

لوازم سرویس بهداشتی

سینکهای شفاف شیشه ای به همراه شیرآلات طرح آبشار که توسط Kraus طراحی شده است یکی دیگر از انواع خلاقانه طرحهای شیرآلات و روشویی می باشد.

لوازم سرویس بهداشتی

شیرآلات شیشه ای مجسمه ای طرحهای جدیدی هستند که طراحان را برای بالابردن سطح کیفی پروژه های خود یاری می رسانند.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

شیر زیر یکی از انواع منحصربه فرد ، سفارشی و دست ساز است که از شیشه دمیده شده ساخته شده است.ترکیب شیشه و فلز جذابیتی فوق العاده به این سری از شیرآلات بخشیده است وبه خاطرانعطاف پذیری در طراحی و ساخت با شیشه طیف گسترده ای از طرحها را می توان تولید کرد.

لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی لوازم سرویس بهداشتی

منبع: لوازم و وسایل سرویس بهداشتی

نکاتی در سبک زندگی سالم

عنوان: پسری با ۱۸۰ درجه وارونگی گردن تحت عمل جراحی قرار گرفت

 پسری که مبتلا بع بیماری استپسر ۱۳ ساله‌ی هندی که به خاطر شرایط خاص گردنش از روستایش طرد شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت.و رفتار ناشایست  روستاییان باعث شده  تاثیر زیادی در روحیه او گذاشته شود.
بیماری نادری به نام میوپاتی مادرزادی در ماهندرا اهیروار باعث شده بود تا ماهیچه های گردنش بسیار ضعیف شوند بطوری که تاب تحمل وزن سرش را نداشته باشند و گردنش با زاویه ۱۸۰ درجه ای آویزان بماند.

موکش و سومیترا پدر و مادر پسرک به پزشکان مختلفی مراجعه کرده بودند اما کسی نتوانسته بود به آنها کمکی بکند تا این که یکی از پزشکان سابق سازمان سلامت ملی انگلیس با هزینه ای ۱۲،۰۰۰ پوندی که از یک وبسایت جمع آوری کمک های مردمی بدست آمده بود توانست او را معالجه کند.

بعد از این که جولی جونز، اهل لیورپول وبسایت کمک های مردمی را راه اندازی کرد، جراح ستون فقرات دکتر راجاگوپالان کریشنان از بیمارستان آپولو، در دهلی نو، هزاران کیلومتر دور تر از روستای ماهندرا اهیروار، توانست این عمل جراحی را در ده ساعت بر روی او انجام دهد.



راز داشتن دندان‌هایی سفید و درخشان!!

عنوان: خطرناک ترین جاده های دنیا!!

جاده­ی استلویو (Stelvio) ایتالیارانندگی در جاده‌های ناامن، خطرناک‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید.
تصور کنید در یک جاده­‌ی عجیب و غریب در محلی دور افتاده در حال رانندگی هستید، وقتی به پیچ جاده نزدیک می­شوید، گارد­ریل ناپدید شده و این جاده عملاً به یک جاده­ی خاکی باریک تبدیل می­شود و اگر چشم خود را تیز کنید و بادقت به هزاران متر پایین­تر نگاهی بیاندازید، بدنه­ های باقی مانده­ از ماشین‌هایی که به پایین پرت شده­ اند را می­توانید مشاهده کنید. بله، بعضی وقت­ها دلایلی وجود دارد که باید از رانندگی در این جاده­ها پرهیز کرد و این موارد دلیلی است که این جاده­ها می­توانند به آسانی باعث مرگ انسان شوند.

ترجیح می­دهیم به جهنم سفر کنیم تا اینکه بخواهیم ریسک رانندگی در جاده­ی یونگاس (نام مستعار: جاده‌ی مرگ)،­ خطرناک ترین جاده­ ی دنیا را به جان بخریم. این مسیر ۴۰ مایلی، لاپاز (La paz) را به کورویکو (Coroico)متصل می­ کند، و چسبیده به صخره­هایی است که در فراز آن­ها می­توان چشم‌انداز گسترده­ای از یک دره­ ی باریک و عمیق را مشاهده کرد. همچنین گمان خواهید کرد که رانندگان این جاده، به دلیل پیچ­های تندش، ریسک نکنند و با سرعتی پایین، تا حدود ۱۰ مایل بر ساعت رانندگی کنند. اما این کار را نمی­کنند. در این جاده سالانه ۲٠٠ نفر جان خود را در ماشین، کامیون و اتوبوس­های عمومی از دست می­دهند.

جاده­ آتلانتیک (Atlantic) نروژجاده­ی آتلانتیک به عنوان یکی از خوش منظره ­ترین جاده­ های مسافرتی در اروپا، رخدادهای منفی خودش را هم دارد. این جاده­ ی ۵ مایلی، جزیره­ های میان کریستان ساند (Kristansund)و مولده (Molde) را به یکدیگر متصل می­کند، ٨ پل دارد و بدنام بودنش بدین دلیل است که در کنار اقیانوس واقع شده، و در هنگام وقوع طوفان، توسط باد­ شدید و موج­های سنگین خرابی به­ وجود می­آورد . شرایط آب­ و هوایی بقدری آشفته می­شود که شما با خود میگویید ای کاش در اسلو (Oslo) مانده بودید.

با توجه به سابقه­ ی این مسیر به عنوان یکی از ترسناک­ترین جاده­ های دنیا، شما به این فکر خواهید افتاد که آن را به جای ویتیم ( (Vitim، “Victim” (قربانی) بنامید. اما خوشبختانه تا به حال بر روی این مسیر هیچ تلفاتی گزارش نشده است. این قضیه عجیب به نظر می­رسد، تا زمانی که متوجه نشوید چه تعدای از مردم جرأت رانندگی در این جاده را دارند. پاسخ این است… تعداد زیادی جرأت این کار را ندارند. ساختار فوق­ العاده­ قدیمی این جاده به سختی می­تواند یک خودروی استاندارد امروزی را در پهنای خود جای دهد و هیچ گارد­ریلی هم وجود ندارد —سراسر این پل چوبی و پوسیده، یخ زده است (بالاخره آن­جا سیبری است) که هر لحظه امکان دارد ویران شود.

تونل جاده­ی گولیانگ (Gouliang) چینمعنی تحت ال لفظی نام این جاده از چینی به انگلیسی چنین است “جاده­ای که تحمل هیچ اشتباهی را ندارد.” این تونل توسط ۱٣ تن از روستاییان محلی، در کوه­های تایهانگ (Taihang) ساخته شد (تعداد زیادی ازآن­ها در هنگام ساخت و ساز جان خود را از دست دادند)، این تونل حفاری شده­ ی کوهستانی، فقط ۱۵ متر ارتفاع و ١۲ متر پهنا دارد اما نماهای فوق­ العاده­ ای را در ٣٠ “پنجره”‌ای که درون صخره­ها بریده شده نشان می­دهد. علاوه بر اینکه یکی از شیب‌دارترین جاده­ های دنیاست، به یکی از پر بازدیدترین مناطق توریستی نیز تبدیل شده است.
جاده­ی جیمز دالتون (James Dalton) آلاسکا

تبدیل شده است. جاده­ی جیمز دالتون (James Dalton) آلاسکااگر ما چیزی از برنامه­ ی “Ice Road Truckers” که در “History Channel” پخش می­شود یاد گرفته باشیم این است که جاده­ های آلاسکا افتضاح هستند و بدنام­ترین آن­ها هم جاده­ی جیمز دالتون، یک مسیر ۴۱۴ مایلی میان میدان های نفتی و دریای قطب شمال است. متاسفانه زمستان زمان اوج مسافرت‌ها برای رانندگان است، بادهای پرسرعت و جوّ پوشیده از یخ، این جاده را برای رانندگان به یک سرسره تبدیل می­کند.







اختلاف ادل و ترامپ!

عنوان: آناناس و خواص بی شمار آن!!!

اختلاف “ادل” و “ترامپ”!ادل، خواننده مشهور بریتانیایی، به دونالد ترامپ هشدار داده که وی هیچ اجازه‌ای برای استفاده از آهنگ‌هایش در کمپین‌های سیاسی خود ندارد. این اتفاق پس از آن رخ داد که طرفداران ادل از استفاده دونالد ترامپ از آهنگ‌های ادل به عنوان چاشنی تبلیغاتی خود به خشم آمده بودند.

دونالد ترامپ، که در اکثر نظرسنجی‌های جمهوری خواهان پیشتاز است، به کرات از قطعه «غوطه‌ور در ژرفا» ادل، پیش از حضور در محل برگزاری کمپین‌های خود استفاده کرده است. گفتنی است در این قطعه عبارت «می‌توانستیم صاحب همه چیز باشیم» تکرار می‌شود.

دونالد ترامپ یکی از طرفداران ادل است و در کنسرت سال گذشته این خواننده در نیویورک شرکت کرده بود. او همچنین پس از سخنرانی پیرامون آینده ایالات متحده، از آهنگ ادل که برای فیلم «اسکای فال» ساخته شده بود، استفاده کرد.

طرفداران ادل از استفاده ترامپ از آهنگ‌های خواننده محبوبشان به خشم آمده‌اند. یکی از طرفداران ادل در حساب توییتری خود نوشته که «فکر نکنید که او از ادل اجازه می‌گیرد. خوشبختانه ادل هم اعتراض کرده است.»

اختلاف ادل با دونالد ترامپ / ادل علیه ترامپ
ادل نسبت به استفاده‌ی بدون اجازه ترامپ از آهنگ‌هایش سکوت خود را شکست

یکی دیگر از کاربران توییتر نیز نوشت: «نــــه!! ادل دیگر چرا!! آیا ترامپ باید آن را هم به گند بکشد؟!» کاربری دیگر نیز نوشت: «فکر می‌کنم که ادل هم به اندازه ما رنجیده است. آرزو می‌کنم که ترامپ در همان ژرف [اشاره به آهنگ مورد علاقه ترامپ از ادل] غرق شود.» البته برخی دیگر از کاربران توییتری در مورد اینکه آیا ادل در این مورد پول گرفته است، گمانه زنی کردند.

ادل اما به تازگی سکوت خود را شکسته و نسبت به استفاده غیرقانونی ترامپ از آهنگ‌هایش از او انتقاد کرده است. سخنگوی ادل در مصاحبه با ایندیپندنت گفت: «ادل به هیچ کس اجازه نداده که از آهنگ‌هایش در کمپین‌های سیاسی استفاده کند.»

مایک هاکبی از رقبای ترامپ نیز تلاش داشته تا از محبوبیت ادل در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کند. او پوستر آهنگ سلام (Hello) ادل را بر روی حساب توییتری و یوتیوبی خود منتشر کرد. ادل تاکنون تلاش کرده تا از مناظرات سیاسی دوری کند.ترامپ پیشتر از آهنگ‌‎های استیون تایلر نیز استفاده کرده بود که وکیل او در مورد استفاده‌ی بدون اجازه به ترامپ هشدار داده بود.