آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

3 پینک ماتیک که هر بانویی باید دارا باشد

سه پینک برق لبی که هر خانمی باید داشته باشد


به گفته ی یک نویسنده‌‌ی مدلینگ باید بگم برق لبی از دوستاشتنی‌ ترین ابزار زیباسازی هستند. اطلاع عالی برای افراد بانوان اینکه این 3 پینکپرنگ به هر خانمی می‌آید پس حتما آن را در لوازم آرایش خود بگذارید.

جیل پیرکیا نویسنده‌ی women’s health در درباره ی 3 پینک رژ لب که به هر بانویی می‌آید می گوید.
به عنوان یک مقاله نویس زیبایی باید عرض کنم ماتیک از مجبوب‌ ترین ابزار آرایشی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم.

قرمز مات :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.

لپتاپ اچ پی امین مختص بازی کنندگان: بلند شوید بجنگید بمیرید ریپید کنید؟


رایانه همراه HP OMEN مختص بازی کنندگان: بلند شوید مبارزه کنید کشته شوید ریپید کنید؟

رایانه همراه HP OMEN مختص گیمرها: برخیزید بجنگید کشته شوید تکرار کنید؟:


اواخر تاریخ ۲۰۱۴ کارخانه HP اولین لپتاپ مختص بازی خودش را با نام HP OMEN به دنیا وارد کرد که پیشرفت بزرگ در تاریخ کارخانه HP محسوب می‌شود.


طراحی بسیار زیبا، وزن مناسب –حدود ۲٫۱۰ کیلوگرم-، بدنه‌ی با کیفیت و سخت افزار قوی، OMEN را خاص و محبوب کرده بود. لپ‌تاپ OMEN برای گیمرها ساخته شده؛ دستگاهی ظریف و در عین حال قدرتمند. دستگاهی که کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند.


البته باریکی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولا با مخالفت گیمرهای حرفه‌ای مواجه می‌شود. از آنجایی که به علت باریکی این دستگاه‌ها، سازندگان مجبور به کوچک کردن فن‌های خنک کننده می‌شوند، این فن‌ها باید سریع‌تر به گردش در‌آیند و در نتیجه سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین سخت‌افزار قدرتمندی که در بدنه باریک این دستگاه جای داده شده است که موجب تولید حرارت می‌شود.


از مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی از نوع SSD، سرعت و کارایی بالایی را به همراه خواهند داشت. البته حافظه‌ی داخلی با وجود سرعت بسیار بالا، گنجایش کمی دارد و احتمالا در کنار این محصول به یک حافظه جانبی جداگانه نیاز پیدا می‌کنید. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی OMEN لمسی و با پنل IPS و کیفیت Full HD است. طراحی بدنه‌ی ‌این محصول هم کاملا منحصر به فرد است. تمامی پورت ها روی لبه‌ی پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و روی لبه‌های کناری هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل این لبه‌ها بسیار باریک هستند. بدنه‌ی تمام فلزی با رنگ‌های مشکی و قرمز ظاهر باشکوهی به OMEN داده است. نور قرمز پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید هیجان یک بازی خوب را چندبرابر می‌کند.


در مجموع اگر به یک لپ تاپ مخصوص بازی با وزن و ضخامت کم نیاز دارید، خالی از لطف نیست که بدانید لپ‌تاپ HP OMEN در دیجی‌کالا موجود بوده است.


اولین لپتاپ باریک دنیا به فروش می رسد


دومین لپتاپ نازک دنیا رونمایی شد

یک شرکت آسیایی از نخستین  لپتاپ نازک دنیا  درفروشگاه کامپیوتکس چهره برداشت.

به گفته اذر، شرکت های زبانزد در حوزه ساخت رایانه های شخصی با مبارزه بر سر کاهش ضخامت کامپیوتر های خود با یکدیگر رقابت جدی را شروع کرده . برای مثال شرکت اپل با ساخت آخرین مدل لپ تاپ مک بوک خود به ضخامت ۱۳.۱ میلیمتر و شرکت اچ پی هم با ساخت لپ تاپ ۱۰.۴ میلیمتری پا به عرصه این رقابت گذاشته اند.

شرکت Asus هم در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان جدیدترین لپ تاپ خود با نام ZenBook ۳ در معرض دید همگان قرار داد. این لپ تاپ به ضخامت ۱۱.۹ میلیمتر است.

وزن  ZenBook ۳ از آخرین مدل لپ تاپ مک بوک اپل ۱۰ گرم سبک تر و قطر آن ۱.۵ میلیمتر باریک تر از مک بوک است.

بدنه محصول جدید ایسوز از آلیاژ آلمینیومی ساخته شده که در صنعت هوا و فضا از آن استفاده می شود که این امر باعث افزایش مقاومت ۵۰ درصدی آن نسبت به سایر لپ تاپ های موجود در بازار می شود.

صفحه نمایشگر این لپ تاپ ۱۲.۵ اینچ،  وضوح آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و دارای صفحه Gorilla Glass ۴ است.

حاشیه دور صفحه نمایشگر به ۷.۶ میلیمتر کاهش یافته تا نسبت صفحه به بدنه ۸۲ درصد افزایش یابد.

صفحه نمایشگر ZenBook ۳ دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه ای است و از آخرین نسل پردازشگر i۷ برخوردار و دارای حافظه رم ۱۶ گیگاباتی و SSD یک تراباتی است.

در لپ تاپ های جدید محصول ایسوز، سیستم خنک کننده ای وجود دارد که از یک فن پلیمری کریستال مایع به قطر ۳ دهم میلیمتر و یک لوله گرما با آلیاژ مس برای خارج کردن حرارت دستگاه استفاده می شود.

باتری این لپ تاپ ۴۰ Wh لیتیوم پلیمر است که می تواند تا ۹ ساعت شارژ داشته باشد.

در ZenBook ۳ درگاه USB-C برای انجام سریع شارژ وجود دارد که ظرف مدت ۴۹ دقیقه می توان ۶۰ درصد باتری را شارژ کرد.

لپ تاپ های جدید ایسوز در سه رنگ آبی، خاکستری و رز گلد عرضه شده اند و قیمت آنها از ۹۹۹ دلار تا یک هزار و ۹۹۹ دلار با توجه به نوع حافظه و سیستم پردازشگر متفاوت است.

زیانهای خودارضایی:

 

زیانهای خودارضایی:
آسیب های به دلیل استمناع:

می شود این آسیب های را در چند عنوان بگذاریم
موضوع 1: آسیب های که استمناع عمل به فرد فرد وارد می کند.
 دسته بندی افراد با توجه به غرق شدن در بیماری:

موضوع اول :بیمارهای مبتلا به این بیماری که زمانیاست گرفتار آن هستند، اولین عوارض جسمانی  که در آن ها بروز می کند






عوارض خودارضایی
 مورد اول : خستگی و کوفتگی ،
مورد دیگر: عدم تمرکز حواس ،
مورد بعدی : ضعف حافظه ،
مورد بعدی: استرس و اضطراب .


 
۳٫ تحریک بیش از حد سیستم عصبی
خود ارضایی مکرر باعث تحریک بیش از حد سیستم عصبی پاراسمپاتیک و افزایش تخلیه اَسِتیل کولین (Acetyle Choline) از انتهای این رشته ها در مغز میگردد که این خود باعث پاره‏ای از عوارض جسمانی و روانی، چون حواس‏پرتی (Absentmilndedness)، کمی حافظه (Memory)، عدم تمرکز حواس، سیاهی رفتن چشم و در نهایت تاری دید میشود. تمام این علامت‏ها ناشی از تغییر تعادل میزان مواد شیمیایی موجود در مغز است که بین سلول‏های عصبی رد و بدل میشود و انتقال پیام‏های مختلف را بر عهده دارد. ۴_men.org.
برخی نیز بر این عقیده‏اند که علت بروز اختلالات مغزی (مانند حواس پرتی، عدم تمرکز حواس و کاهش حافظه) ناشی از ظرفیت عظیمی از انرژی بدن است که در هر بار انزال، تخلیه شده و هدر میرود؛ زیرا مایع منی حاوی مقدار بسیار زیادی DNA(هسته ۴۰۰-۳۰۰، اسپرمی که در هر انزال خارج میشود)، RNAآنزیم‏ها، پروتئین‏ها، مواد قندی، لسیتین (Lecithin)، کلسیم، فسفر، نمک‏های بیولوژیک، تستوسترون و… است. این ذخایر عظیم انرژی – که باید در بدن برای رشد و تقویت بخش‏های مختلف مورد استفاده قرار گیرد – بیهوده و به طور مکرر از بدن خارج میشود و هر کدام عوارضی را به دنبال میآورند.
برای مثال از آنجا که سلول‏های خونی و پلاکت‏ها در مغز استخوان‏ها تولید میشود و به تکامل نهایی میرسد و برای تولید آنها نیز انرژی بسیار زیادی مورد نیاز است؛ در افراد گرفتار خودارضایی، تکامل مغز استخوان و در نتیجه تولید سلول‏های خونی با مشکل مواجه شده و منشأ کم خونی، ضعف و خستگی در این افراد است. نیز دفع فسفر و لیستین بیش از حد از طریق انزال‏های مکرر، باعث کاهش ذخایر این مواد میشود که مواد حیاتی برای سلامتی سلول‏های عصبی هستند و در نتیجه اختلال عملکرد سیستم عصبی، مانند حواس پرتی، عدم تمرکز حواس و… بروز خواهد کرد. شما قادر به مشاهده لینک ها نمی باشید . برای عضویت سریع کلیک کنید..
 

 

 

حال و هوای منزلتان‌ را متحول کنید

چهره اتاقتان‌ را تغییردهید

1. شیشه های بلوری کوچک و بزرگ در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌شود. با کمی ذوق می‌توانید در این شیشه ها شاخه‌های‌گلبگدارید. به همین سادگی، به همین باحالی

مورد دوم :باکس های افراد مملواست از نلبکی‌های سفالی که به خاطر بهرمندی دایمی رنگ و روی تایم های اول را ندارند. سراغ این ظرف‌ها بروید و با رنگ مخصوص ظروف چینی طرح و نقش دلخواه‌تان را روی آنها پیاده کنید، آن وقت خواهید دید که همین ظرف‌های قدیمی می‌توانند جای خالی کریستال‌ها را در آشپزخانه شما پر کنند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


3. به کاسه‌های چوبی فکر کنید. کاسه‌های چوبی هم چیدمان آشپزخانه شما را متفاوت می‌کنند، هم انتخاب مناسب و متفاوتی  برای میوه‌های تابستانی شما هستند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


4. فنجان‌های رنگی را فراموش نکنید، این فنجان‌ها روح و طراوت را به آشپزخانه شما بازمی‌گردانند. کافی است امتحان کنید.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


5. یک قوری قدیمی ترجیحا نقره‌ای در وسایل همه مادربزرگ‌ها پیدا می‌شود، حتی می‌توانید در میان عتیقه فروشی‌های جمعه بازار دنبال مدل‌هایی از این دست بگردید؛ اما دقت کنید که این ظرف قرار است نقش یک گلدان را در آشپزخانه شما بازی کند.

تحول در آشپزخانه,اصول چیدمان آشپزخانه


6. دیدن یک قابلمه رنگی روی اجاق گاز، نه تنها حس و حال کدبانوی خانه را برای پخت‌وپز بیشتر می‌کند بلکه اشتهای همه اهالی خانه را هم برای خوردن برمی‌انگیزد.