آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش تعمیر آی پد توسط جدیدترین روش های تکنولوزیکی در آموزشگاه های مدرن

فراگیری تعمیرات آی پد توسط بروزترین شیوه های تکنولوزیکی در موسسه های حرفه ای

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات اپل برگزار میکند.

آی‌پد (به انگلیسی: iPad) یک لوح‌رایانهٔ ساخت شرکت اپل است. این رایانه که از سیستم عامل iOS بهره می‌برد، تنها دارای یک صفحهٔ نمایشگر چند لمسی ۹٫۷ اینچی با دقت بالا است و استفاده آن با انگشتان دست انجام می شود.

 آی‌پد برای نخستین بار در روز ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۰) توسط استیو جابز و از طرف شرکت اپل معرفی شد.  این دستگاه از اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۰ برای فروش به بازار عرضه شد

این نسل ، ۳۳٪ باریکتر و ۱۵٪ سبکتر از نسخهٔ اول آیپد است. این تبلت از iOS 4.3 استفاده می کند. پردازنده دو هسته‌ای A۵ آن با پردازش گرافیکی نه برابر قوی تر از نسخه ی اول است. این تبلت دارای رزولوشنی مثل نسل اول و برابر با 1024 در 768 است. خروجی HDMI، صفحه نمایش LED با زاویه دید ۱۷۸ درجه، فیلم برداری HD، دوربین جلو برای مکالمه تصویری و اتصالات WiFi + ۳G از مشخصات جدید این نسخه نسبت به اولین آیپد است. آیپد ۲ در دو رنگ سیاه و سفید و در سه حجم ۱۶ ، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دو مدل وای-فای و 3G ارائه می‌شد.
نسل سوم


تقریبا یک سال پس از انتشار تبلت iPad 2 توسط کمپانی Apple، این بار، اپل نسل سوم این تبلت را روانه بازار کرده است. برخلاف تصور همگان این تبلت، iPad 3 نام نداشته و اپل تصمیم گرفته است این محصول را تنها آی پد بنامد که البته به نام آی پد جدید یا The New iPad شناخته شده است. این تبلت در 6 مدل در بازار موجود است که ارزان‌ترین آن‌ها مدل 16 گیگابایتی Wi-Fi بوده و گران‌ترین آن‌ها مدل 64 گیگابایتی 4G است. آی پد جدید تغییرات بزرگی نسبت به آی پد 2 داشته است که از آنها می‌توان به صفحه نمایش Retina آن که رزلوشنی 4 برابر آی پد 2 دارد (2048 در 1536)، پردازنده قوی‌تر و دوربین پیشرفته تر (۵ مگاپیکسل)، پشتیبانی از شبکه LTE، بلوتوث نسخه ۴ (به جای نسخه ۲.۱)، رم ۱ گیگابایتی، باتری قوی تر و البته کمی سنگین شدن تبلت اشاره کرد.
مشخصات کلی: وزن: 662 گرم
پردازنده: Apple Dual-Core Cortex-A9, Apple A5X Chipset 1GHz
دیسک درایو: دیسک درایو حافظه ای SSD 64 GB صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LED Capacitive - اندازه 9.7 اینچ
امکانات: قابلیت نصب سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB سایر مشخصات: Apple iOS 5 - کارکرد باتری تا 10 ساعت برای گشت و گذار در وب، تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی ساعت
نام ها دیگر : Apple iPad3 Wi-Fi+4G, iPad 3, iPad New, iPad 3rd Generation
نسل چهارم






پس از گذشت ۶ ماه از سومین نسل آیپد ، آیپد نسل چهارم معرفی شد.بسیاری از مشخصات این تبلت همانند نسل قبلی آن است. برخی معتقدند که این نسل فقط یک بروز رسانی برای نسخه ی قبل آن بوده است.از تغییرات این نسل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
کابل اتصال به USB : در آیپد ۴ به جای کانکتورهای ۳۰ پین همیشگی همانند آیفون ۵ از یک مدل کوچک تر به نام لایتنینگ (به انگلیسی: Lightning) بهره می برد.
تغییر پردازنده  : آیپد ۴ اولین آیپدی است که از پردازنده A6 X اپل بهره می برد. این پردازنده با توان بالای خود توانسته سرعت بسیار بهتری در سیستم عامل iOS پیدا کند و تجربه کاربری روان تر و سریع تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.
تغییر دوربین جلو : دوربین جلو ارتقا یافته و میتوان با آن فیلمبرداری 720p HD را با کیفیت ۱.۲ مگاپیکسل (به جای ۰.۳ مگاپیکسل در نسل قبل) تجربه کرد.


آموزش تعمیرات اپل با بروزترین روش های علمی در موسسه های مدرن

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات آی پد برگزار میکند.

فراگیری جای گذاری و ترمیم پکیج در منزل

چگونگی نصب و بازسازی کولرگازی در آپارتمان

کارگذاشتن واحد  خارجی

مکان جای گذاری واحد بیرونی باید به نحوی انتخاب گردد که هوای بیرونی  و صدایحاصل از وسیله مزاحمتی برای همسایگان بوجودنیاورد.
  وسیله باید جایی  نصب شود که براحتی هوای مورد نیاز توسط آن دمیده شود. در صورت رعایت نکردن این نکته هوای رفت کندانسور، برگشت می شود و باعث می گردد|سبب میشود}  متراکم کننده اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیرکولر گازی به بهترین شکل برگزارمیکند


به ایزوله کردن لوله درین توجه کنید . اگر لوله درین عایق نشود ( در حالت سرمایش ) باعث چکه کردن آب از اطراف لوله و در نهایت ریختن آب از سقف کاذب می شود .

به عملیات لوله کشی درین توجه کنید. در صورت امکان، مسیر لوله درین باید بدون زانو باشد. در صورت صحیح نبودن شیب لوله درین آبهای تقطیر شده جریان پیدا نخواهد کرد . در صورتی که لوله درین بصورت افقی نصب شود، شیب آن نباید کمتر از یک درصد ( یک متر در صد متر ) باشد، تا آب درین مناسب جریان یابد.
به شیب لوله درین توجه شود، زیرا عدم شیب مناسب لوله افقی درین باعث برگشت آب به سمت یونیت می شود و در نتیجه داخل سینی درین آب جمع شده که امکان سرریز شدن را دارد.
به طرز عمل لوله درین توجه کنید. در صورتیکه لوله درین بدون سیفون به داخل فاضلاب آب راه یابد، بوی بد فاضلاب آب به داخل نشت می کند.
لذا حتما انتهای لوله درین را به سیفون مجهز کنید. 
به قطر و طول سیم توجه کنید. اگر از سیم با طول زیاد و یا قطر کم استفاده کنید، ممکن است سیم داغ شده و باعث آتش سوزی شود. حتما از جداول استاندارد که برای جریان سیم و کابل برای هر سطح مقطعی وجود دارد استفاده کرده، طول و سطح مقطع مناسب را انتخاب نمایید .



سیم های برق را روی ترمینال با دقت بسته و محکم کنید، در غیر اینصورت گرمای حاصله از اتصال ضعیف امکان سوختن سیم یا صدمه زدن به قسمت های الکتریکی و الکترونیکی و کمپرسور را به همراه خواهد داشت، زیرا یک اتصال ضعیف افت ولتاژ بوجود می آورد.

به اتصال کابل های ارتباطی یونیت خارجی و داخلی توجه داشته باشید. امکان دارد در جایی که چند دستگاه با هم نصب می گردند، کابل های ارتباطی اشتباها وصل شوند. در صورت اتصال اشتباه، عملکرد های دستگاه صحیح نخواهد بود، مخصوصا هنگامی که عملکرد سرمایش کار می کند، دما کنترل نخواهد شد . حتی امکان دارد بر اثر فرمان اشتباه دستگاه، مایع مبرد در اواپراتور تبخیر نشده و وارد کمپرسور شود که در این صورت باعث خرابی کمپرسور خواهد شد.

به توالی فازها و جهت گردش کمپرسور در دستگاه های های سه فاز، مخصوصا در کمپرسور های روتاری، اسکرال و اسکرو توجه داشته باشید. تغییر و جابجایی دو سیم در سیستم سه فاز، جهت گردش کمپرسور را عوض کرده و کمپرسور درست عمل نمی کند، لذا سعی کنید به رنگ سیم ها و صحیح بودن توالی فازها دقت شود ودر هنگام سرویس، بعد از باز کردن، سیم ها حتما درست در جای قبلی خودشان نصب گردند. همچنین کنتاکتور مورد استفاده از تابلو اصلی بایستی متناسب با ظرفیت دستگاه باشد، در غیر اینصورت باعث بالا رفتن حرارت و خرابی زودهنگام آن می شود که نهایته ممکن است به دستگاه صدمه بزند.



تاثیر شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی

 

عنوان : تکنیک های آرایشی برای داشتن آرایش ماندگار

تکنیکهای آرایشی برای داشتن آرایش ماندگار از نکات بسیار مهمی است که تاثیر مستقیمی در آرایش چهره و زیبایی صورت دارد مخصوصا در شب عروسی پس هنکام مراجعه به آرایشگاه عروس به این نکات دقت کنید. شاید ماندگاری به نظرتان نکته بی اهمیتی بیاید، ولی اگر جزو دسته ای هستید که مدام نگران ظاهر خود هستند، این نکات کوچک و جمع آوری آنها ارزش خود را خواهد داشت. آرایش اگر روی پوست تمیز باشد ماندگاری طولانی تری خواهد شد. پوست را لایه برداری کرده و آن را به صورت طبیعی با نوشیدن آب مرطوب نگاه دارید. روغن های روی سطح پوست موجب از بین بردن سریع آرایش می شود، بنابراین پیش از آرایش پوست را تمیز کرده و قبل از آن از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر آرایش را روی پوست خشک انجام دهید زود پوسته پوسته می شود.

استفاده از خط لب به برجستگی و شاخص کردن لب شما می افزاید و همچنین به ماندگاری رژ کمک می کند، اما چگونه؟

خط لب از ماده ای خشک تر از رژ ساخته می شود و از لکه لکه شدن آن جلوگیری می کند. باید دقت کنید که رژ وخط لب با هم هماهنگی داشته باشند و بهتر است از همان مارک رژ استفاده کنید. خط لبهای رنگ پوست و بی رنگ نیز وجود دارد که با هر رژی قابل استفاده است.

برای پاک کردن رژ اضافی، یک دستمال درشت بافت را بین لبهای خود بگیرید. حالا لایه دوم رژ را بمالید. این لایه ایجاد کردن به ماندگاری رژکمک می کند.
نکته فنی : اگر پوستتان  خشک است، به شما توصیه می شود از کرم پودر استفاده کنید و استفاده از پنکک را فراموش کنید، غیر از این یکی که پیشنهاد شماره یک بهترین آرایشگران دنیا برای پوست خشک است:

اگر قبلاً تمرین کرده باشید، برای یک آرایش زیبا استفاده از سایه روشن را به شما توصیه می کنیم، می توانید از پنکک یا کرم پودرهای تخصصی این کار و یا به سادگی از دو کرم پودر یا پنکک چند درجه تیره تر و چند درجه روشن تر استفاده کرده و با توجه به فرم صورت خود سایه روشن انجام دهید.

برای سایه چشم، با توجه به رنگ آرایش و یا رنگ لباستان از پالت سایه چشم با رنگ بندی مناسب استفاده نمایید. بعد از سایه زدن، با توجه به فرم صورت و فرم چشم، خط چشم بکشید.

با استفاده از مدادابرو یا سایه ابرو (بستگی به مهارت شما دارد) ابروی خود را طراحی کنید و بعد با استفاده از ریمل ابرو با رنگ مناسب، جلوه ابروی خود را بیشتر کنید. برای دیدن شیوه طراحی ابرو میتوانید از این ویدئو کمک بگیرید.

استفاده از مارک خوب تاثیر خیلی زیادی بر زیبایی شما خواهد داشت. مارکی که هم کیفیت خوبی از نظر درخشندگی داشته باشد و هم از نظر ماندگاری و آسیب نزدن به لبها، ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد اما در طول زمان، شما در واقع هزینه کمتری می دهید زیرا مدت بیشتری برایتان می ماند و مدام مجبور نیستید رژ لب خود را تکرار کنید، کاری که در اجناس ارزان تر مجبور به آن خواهید بود.

جای نگهداری در عمر و سالم ماندن رژ اهمیت زیادی دارد. باید مطمئن شوید که محل نگهداری آن دمای معتدلی دارد، یعنی زیاد گرم یا سرد نباشد. آن را از تابش مستقیم خورشید، دمای زیاد یا رطوبت زیاد دور نگه دارید.

استفاده پی در پی از رژ آزاردهنده است بخصوص اگر سر شما در هنگام کار شلوغ است. شاید ماندگاری به نظرتان نکته بی اهمیتی بیاید، ولی اگر جزو دسته ای هستید که مدام نگران ظاهر خود هستند، این نکات کوچک و جمع آوری آنها ارزش خود را خواهد داشت!

حالا وقت استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش است، اگر از پودر تثبیت کننده درخشان استفاده می کنید، با دقت آن را بر روی پوست گونه ها و پیشانی پخش کنید. اما اگر پودر تثبیت کننده مات استفاده می کنید، با یک برس بزرگ، پود ر را بر روی تمامی صورت پخش کنید. مراسم عروسی نترسید پودرهای تثبیت کننده آرایش بسیار سبک هستند و وقتی استفاده می کنید، فقط آرایش را ثابت و ماندگار می کند و اصلاً به نظر نمی رسد که از پودر دیگری بر روی آرایش استفاده کرده اید.