آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

سود اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در طراحی داخلی

مزایا اقتصادی پلی کربنات و کارکردهای آن در دکوریشن داخلی

از منفعت های پوشش پلی کربنات به جای کریستال هزینه کمتر و همچنین وزن کم تر آن است. همچنین استقامت زیاد آن در مقایسه با پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

استفاده از template سایت به صورت بهینه قسمت دو

این مقاله بدست مرکز طراحی سایت اراک تولید شده است.

طراحی template تارنمای به صورت سبک پارت دو

طراحی تمپلیت Responsive

یکی از مسائل اساسی که نیاز است به هنگام ساخت تم مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای html و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از بهترین روش های ایجاد قالب استفاده از قطعه کدهای html و همچنین سی اس اس میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از اچ تی ام ال و شیوه نامه های آبشاری سرعت بالای آنها است و template که از این طریق کد نویسی میشود به طور قطع از سرعت لود مناسبی برخوردار است به علاوه اعمال تغییرات در قالب نیز برای مدیران پایگاه بسیار آسان خواهد بود. کدهای html به همراه css میتواندtemplate مد نظر شما را با سرعت بارگذاری مناسب آماده کند.

عدم استفاده از ادوب فلش در قالب

یکی از نکات مهم در دلایل به کارگیری نکردن ادوب فلش بالا بودن حجم فلش میباشد. زمانی که حجم سایت شما افزایش یابد قطعا سرعت لود صفحات شما کم میشود که این مسئله سئو سایت شما را دچار مشکل میکند . از طرفی flash سایت شما را تبلیغاتی میکند زیرا تصور اکثر بازدیدکنندگان از فایل های فلش ، تبلیغات است.

این محتوای توسط وب سایت طراحی سایت تهیه شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

ایجاد تم تارنمای به گونه مناسب پارت اول

این مطلب بدست وبسایت ساختن سایت تولید شده است.

استفاده از تم تارنمای به شکل سبک پارت یک

یکی از اصلی ترین قسمت های ساخت سایت مبحث کدنویسی تمپلیت ست . بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی فکر میکنند تمپلیت سایت تنها برای ظاهر وب سایت مفید است و باید به گونه ای ایجاد گردد که توانایی جذب بازدیدکننده را داشته باشد ، اصولا مالکان کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در ساخت قالب توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  template تارنمای از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مقاله قصد داریم شما را با مهم ترین اصول برای ایجاد تم یک تارنمای به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام ساخت سایت ، اولین مسئله ای که با آن برخورد خواهید داشت بدون شک ساخت تمپلیت است ، قالب سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی تارنمای خواهد داشت به همین خاطر از اهمیت بسیار زیادی بهره مند است اما متاسفانه بسیاری از مدیران وب سایت ها به این مسئله توجهی نداشته و به همین خاطر در بسیاری از موارد شاهد طراحی تارنمای هایی هستیم که از نظر template اصلا بهینه نبوده اما از نظر ظاهر بسیار قشنگ میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی نداشته بلکه بسیار مفید خواهد بود اما بهینه بودن یک تم را نباید نادیده گرفت .

این محتوای بدست وبسایت طراحی سایت ارزان گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

یادگیری برقراری و منظم نمودن یک نتورک خانگی کوچک

باد گرفتن برقراری و تنظیم یک شبکه لن کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

مطلب صفحه اصلی و ممانعت از مطلب مشابه

این محتوای توسط مرکز طراحی سایت ارزان آماده شده است.

مطلب صفحه اول و جلوگیری از متن مشابه


مطلب پیج اصلی پایگاه شما بسیار مهم است . این تکست صفحه اصلی ترین متا تگی است که درون وب سایت شما ایندکس میشود. هرچه قدر تکست صفحه اول پایگاه قدرتمند باشد از نظر جذب کاربر قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید متن صفحه اول تارنما خود را کوتاه و مفید بنویسید و به انشای آن توجه ویژه ای نمائید همچنین تکست home page سایت را بدون اشتباه دیکته ای و تایپی بنویسید تا در نظر کاربران جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید مطلب صفحه اول پایگاه از مهمترین مسائل در ایجاد وب سایت به حساب می آید.

مطلب شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار باشد و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و دیکته ای وضعیت قابل اتکایی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید مخصوصا برای تیتر نوشته خود . در مطالب خود حتما از تصاویر استفاده نمایید و برای تصاویر نیز از خصوصیت های تگ alt استفاده نمائید. این محتوای توسط پایگاه طراحی سایت ارزان آماده شده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان