آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

آموزش برندینگ و بازاریابی اینترنتی

وبلاگ آموزشی برندینگ و بازاریابی اینترنتی

به چه دلیل شما به یک وب سایت نیاز دارید ش

چرا شما به یک وب سایت نیازمندید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- ورود در قرن 21 :

همانطور که میدانید قرن بیست و یک قرن اینفورمیشن و ارتباطات نام گذاری شده و دوره جدید و گسترده ای با اسم |جهان|دنیای} مجازی در درون این قرن در حال تشکیل و گسترش است ، جهانی که درون آن بشر با ممد از آخرین علوم و حرکت در مرزهای دانش مدرن ، مقدار زیادی از محدودیت های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با یاری گرفتن از آن قادر باشد بر زمان و مکان فرمانروایی کند. برای حاضر بودن در این دنیای بزرگ و پرظرفیت نیازمند یک مشخصه هستید. و وبسایت  شما تنها شناسه  ورود شما در این جهان  پر رمز و راز می باشد.


2 - معرفی چیزهایی که دارا هستید :

شما چه کسی هستید ؟

چه جور سرویس هایی ارائه می کنید ؟

چه ایده هایی را در سر می گذرانید ؟

چه برتری هایی بر سایرین دارید ؟

و...

شاید هیچ چیز مثل یک تارنمای ایرنترنتی قادر نباشد تمام آنچه را که هستید به طور کامل به بازدیدکنندگانتان ارائه نماید.

3 - شعبه زدن در سراسر دنیا :

هم اکنون شما با تاسیس یک تارنمای ایرنترنتی ، تجارت ، کسب و کار ، افکار ، خدمات و سایر مزیت های خود را جهانی کرده اید و آن را از محدوده جغرافیایی و مکانی خاص خارج نموده و به کل جهان در جای جای این کره خاکی و در هرجایی که شبکه اینترنت نفوذ کرده باشد ، از ایستگاه های فضایی در اوج آسمان تا مراکز تحقیقاتی در عمق اقیانو س ها عرضه نموده اید.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت خود و بهینه سازی وب سایت خود را به ما بسپارید.

کلمات کلیدی : طراحی سایت ارزان , طراحی سایت , بهینه سازی وب سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.